Pošta
Zemljevid strani
Začetna stran
»
30.06.2018
NAJVEČJA TEKAŠKA PRIREDITEV V POSAVJU!
 
Prijava na Brežiški tek s Primožem Kozmusom
Rezultati tekem
Novice in nasveti [arhiv objav]
Kaj pravijo udeleženci teka?
Marinka, Šentjur

Čestitke za najbolj kvalitetno izpeljan Primožev tek, kot ga jaz vsako leto poimenujem. Res ste vrhunski pri sami organizaciji, kot tudi pri izbiri ...
Vse izjave

Pravilna prehrana - uvod

Pri teku je za optimalne učinke vredno upoštevati tudi nasvete o pravilni prehrani.

Za vzdržljivostne športe, kamor spada tudi tek, je primerno razmerje v prehrani 55 % ogljikovih hidratov, 25 % maščob in 20 % beljakovin. 
 
Zelo pomembna je predvsem pravilna prehrana okoli treningov in tekem, kjer se moramo izogibati težko prebavljivim jedem, ki vsebujejo veliko maščob in beljakovin ter uživati predvsem lahko prebavljive izdelke. Prav tako je potrebno dnevne kalorije razdeliti v več (4-6) manjših obrokov, ki jim po potrebi dodamo še napitke in druge energijsko-regeneracijske dodatke.
 
Vsaj 4-5 ur pred daljšim tekom se priporoča, da zaužijemo uravnotežen obrok v zgoraj opisani kombinaciji makrohranil. V zadnjih 4 urah se izogibajte maščobno-beljakovinski hrani. Za postopno dovajanje lahko prebavljive energije so najboljši napitki iz maltodekstrina in sirotke v razmerju 4:1. Tak napitek lahko postopoma pijemo v zadnjih nekaj urah pred tekom. Kot dodatna »hitra« energija uro do pol ure pred aktivnostjo se lahko uporabi energijska ploščica s sladkorjem in nekaj beljakovinami (obvezno manj kot 20% kalorij iz maščobe), ki pa naj ne preseže 100-150 kalorij.
Poleg hranil je izjemno pomembna tudi hidracija, tako da v zadnjih 2-3 urah v več manjših odmerkov popijmo okoli liter vode. Tudi čez dan se med obroki naučimo uživati navadno vodo.
 
»»
Sponzorji
Fundacija za šport
Terme Paradiso
Leone
TEB
Lidl
Triglav
dana
Hranilnica Lon
Gen
Pošta slovenije
Organizatorji
MC Brežice
Obcina Brežice
Športno društvo primož kozmus
Program sofinancira
stran je izdelal GoClick